جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

باد و باران شدید در راه تهران

از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز شنبه (۸ تا ۱۱ آذر) به‌تدریج با استقرار جوی نسبتا پایدار وضعیت جوی آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در مناطق پرتردد شهری روند افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران و وزش باد شدید خبر داد و اعلام کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز شنبه (۸ تا ۱۱ آذر) به‌تدریج با استقرار جوی در مناطق پرتردد شهری، روند افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز ( ۷ آذر) آسمانی نیمه ابری تا ابری تا بعد از ظهر در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود که از بعد از ظهر امروز تا صبح فردا (۷ و ۸ آذر) به‌ویژه در نیمه جنوبی استان گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

امروز و فردا کاهش محسوس دما و از روز پنجشنبه تا شنبه روند افزایش تدریجی دما پیش‌بینی‌می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، «سنجش آلودگی فیروزکوه» با کمینه دمای ۲-  درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۸ آذر) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۹ آذر) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا